Onsdag.

Datum: 2012-10-17 Tid: 23:24:16
Idag är det onsdag. Punkt.

Tacosrester från igår tillsammans med H innan det var dags för kör. Kul, alla alla helgonalåtar är underbart vackra. Njuter i fulla drag av att sjunga dem. Varje år!

Nu håller jag på att göra klart ett speciellt mobilfodral. Himla nöjd blir jag, det skulle bli roligt och det är roligt. Fingrarna värker dock något alldeles vansinnigt. För att underlätta för mig själv den här gången sydde jag på alltihop efter hand, istället för efteråt. Det underlättade ju en hel del måsta jag säga. Nu är det i alla fall klart och bild kommer nedan.

Jag blev så vansinnigt förtjust i det mörkt lila och det orangea garnet där de låg bredvid varandra på hyllan i affären - HÖST!

En annan lite otrevligare sak som uppstod idag var följande: På fredag är det åter dags för Kirurgfest (jobbfest för alla som jobbar på kirurgen). Temat är Oktoberfest. Och jag har beställt en finfin klänning. Jag var redan beredd på att behöva sy in den lite eftersom den bara fanns i en lite större storlek (L). MEN döm min förvåning när jag drar klänningen över huvudet och upptäcker att den är sönder. Mindre roligt för den summan pengar.
Att den inte sitter så bra det får va, men sönder?! Nåväl, har redan bokat symaskinen hos min kära mamma, så dit beger jag mig imorgon.

 
 


Framsida



Baksida



Och från sidan :)

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback