Sömn!

Datum: 2012-10-29 Tid: 09:40:00
Oj vad jag har sovit gott inatt! Vaknade innan Hs väckarklocka som ringde efter sju. Låg och tänkte på hur härligt det är att vakna pigg, utan huvudvärk och utan bomull i huvudet. Låg kvar efter att H åkt till jobbet och slappade. 

Igår var vi ute på en härlig cachingtur i höstsolen. Frost på marken, isiga fingrar - men fler glada gubbar på kartan.
Nu har jag försökt knåpa ihop trevliga loggar till dessa. På torsdag bär det iväg till Älmhult tillsammans med H, hans arbetskamrat och arbetskamratens syster. Ska bli riktigt trevligt!

Våra fina vänner Fogelström är också hemma denna veckan, så jag hoppas på lite bebismys med lilla Noomi.

Idag ska jag jobba 11-19 på Slussen. Det ska bli roligt! 
Nu: kaffe!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sara

så fin blogg du har:)

Svar: Tack så mycket :) Du med :)
Johanna

2012-10-29 @ 14:53:31
URL: http://pedersenpictures.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback