Nya böcker..

Datum: 2012-09-19 Tid: 18:08:00
Idag när jag hämtade hem min cykel som fått en ny trampa så råkade jag slinka inom bokhandeln i stan. Mest för att gå och titta på alla glansiga omslag och önska mig ett eget bibliotek (vilket det börjar likna här hemma). Men så hittade jag en liten hylla med virkböcker. Och det råkade vara så att jag blev väldigt förtjust i dem. Och de råkade bli betalda av mig och följa med hem. Ganska obemärkt.

OCH DE ÄR HELT UNDERBARA!

Så. Jag ska snart sätta tänderna i dem. Planerar att sedan vältra över några av figurerna i den ena boken till min lillasyster.....

Läskigt söta figurer
Garn, garn, garn

Tror hon vet vad det gäller!

Idag har jag varit ledig - enda lediga dagen på hela denna veckan. Dock tar jag igen det nästa vecka med att inte jobba alls! Måste säga att det är ganska fiffigt att kunna boka sitt eget schema och kunna göra så. Så nästa vecka ska jag virka, baka och slappa. Och geocacha!

Armen är bättre, bulan är mindre och sjukgymnast på jobbet misstänkte att det är en muskelknuta som trycker på en nerv.. GÖTT!

Tankar och tycken
Mitt namn: aeris.webblogg.se

WHAAAT, vad har du nu för plan?

Svar: Titta på boken lilla hjärtat :D
Johanna

2012-09-19 @ 18:22:07
URL: http://aeris.webblogg.se/
Mitt namn: aeris.webblogg.se

men var...???

Svar: Du ska få se ;)
Johanna

2012-09-19 @ 18:40:25
URL: http://aeris.webblogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback