Födelsedag och husvisning.

Datum: 2013-01-28 Tid: 10:06:16
Igår efter nattpasset var det riktigt svårt att somna. Var rädd att jag skulle försova mig till husvisningen.. Så det slutade med 1,5 timmes sömn på förmiddagen.

Husvisning är alltid trevligt...

Därefter var det dags för födelsedagsfirande av Hs mamma som fyller 65 år idag, grattis grattis! Vi var på ett Bed and Breakfast i närheten av Gualöv där vi blev serverade den mest gudomliga mat. Supergott och väldigt trevligt tillsammans med nästan hela Hs familj.
Vi fick en förrätt med räkor, kräftor, sallad och avokadokräm. Huvudrätt var kalvfilé med gräddiga gräslöspotatisar, rödvinsreduktion, ugnsbakade rotfrukter och grönsallad med valnötter. Till efterrätt: Chokladfondant med hallonsås och hallongrädde. Åh...!
Min kompis, lilla A var också på topp med busigheter, pussar och kramar och jag hade saknat henne en stor aning, och mössan kanske får placeras på hennes huvud om hon vill ha den! (Är det sån jag har blivit? "Var snäll och glad mot mig så får du något virkat"..?!).
Vi berättade hemligheter för varandra, vilka härliga hemligheter femåringar har!

Sen hem och bums i säng för att skrapa ihop lite till sömn inför nattens pass = 1,5 timme till. En halv kanna kaffe och Red Bull gjorde susen. Nu blir det lite sömn innan min lediga natt... Som troligen kommer spenderas med virkningen i knät framför massor av serier...!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback