Natti!

Datum: 2013-01-09 Tid: 10:00:42
Överlämnat ett par virkade skor idag, mottagaren verkade nöjd!

Har en jobbnatt bakom mig och två framför mig. Känns okej. För i helgen ska jag bara njuta av att vara. Vara med H, dricka vin med en fin vän, sova, äta gott och titta på hus i massor. Så får vi se om det leder någonvart.
Julsakerna ska förhoppningsvis bort i helgen de också. Känns ganska lagom nu, jag är lite trött på dem.


Nu blir det nog lite sömn för min del, kan behöva det. Har i princip varit vaken i lite mer än 24 timmar, fick några minuters sömn igårkväll.
För övrigt var det förbannat härligt att få träffa H igen efter hans skidsemester. Ett par timmar med tacos framför trams-tv kan vara väldigt, väldigt trevligt med rätt sällskap!

Nu: Godnatt :)

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback