Tidig morgon!

Datum: 2013-05-20 Tid: 09:44:49
Imorse vaknade jag innan klockan slagit 06:00. Kunde inte somna om heller, släpar fortfarande i natt-träsket sen ett par veckor tillbaka och klarar inte riktigt att vända runt helt och hållet.
Nu ligger det 5 dagars dagtidsarbete framför mig vilket jag ser fram emot. Ska bli skönt att sova på nätterna ett tag framöver, om jag nu lyckas. 

Igårkväll när jag skulle somna kändes det fel. Sova på natten liksom - vem gör det? Säkert därför jag vaknade så tidigt idag.

Så, grötfrukost och kaffe - därefter bar jag upp resväskorna med kläder jag packade ner inför flytten ifrån Växjö. Kläder som inte sett dagsljus sedan på dagen för 3 år sedan.
Några plagg åkte rakt i soptunnan medans resten packas i kassar för att lämnas in på Second Hand. Jag är verkligen på släng/göra av med-humör idag. 

Och jag blev riktigt besviken på mig själv när jag öppnade en av flyttlådorna i förrådet. Tror ni inte att jag lagt ner saker som: tejprulle, 20 block med anteckningar från gymnasiet (!)samtliga papper associerade till min c-uppsats, skvallertidningar (?), gamla tidningshållare som jag inte orkade slänga.

What goes around, comes around och nu får jag äta upp att jag inte rensade ordentligt förra gången.

Strax jobb 11-19. Nu - mer kaffe!!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback