Tiiiiiiiiidigt

Datum: 2013-11-07 Tid: 06:37:49
Såhär är det. Här kommer ett inlägg som Hanna krävt! 
Jag somnade för tidigt igår. Utmattad efter en helt ledig dag, städandes, tvättandes, diskandes, dammandes, bakandes osv somnade jag 22:30. Crazy. Vilket crazy enough väckte mig för en timme sen. Jättevaken.
Eftersom min bättre hälft inte gick och la sig då så sover han som en stock. 
Sambon fastar även på morgnarna numera, så tji på att laga mysfrukost där alltså. 

Vad har jag att säga? 

Kolla in den här coolingen jag gjort till en kompis... 
Den heter yub Nub Scoodie och mönstret finns på Ravelry!
Jag har använt ett limited edition? garn från Drops, mjukt och skönt att använda och i helt rätt färg. Öronen är Tilda (3trådar) och Fox.


Här skulle jag tagit fler bilder men telefonen avled.

Annars, så har jag nyss varit sjuk och är nu bättre och ledig en halv vecka till 😘

Snart fyller jag år, men det kan jag ju blogga om en annan gång....



Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback