Glitter in the air

Datum: 2008-10-17 Tid: 00:01:53
PINK

Ikväll har jag gått runt Växjösjön som planerat med två helgoa tjejer, Sara och Theres.
Nu har jag mest suttit och pillat lite med musik, har helt snöat in på Pink nu, särskilt med tanke på hennes nya album. Som är jättebra!

Idag har det även städats lite här, har hel-städat toaletten med alla skojiga rengöringsmedel och dammsugat. Har dammsugat hela lägenheten och fixat till diskbänken. Imorgon blir det renbäddning och om det inte regnar ska jag försöka vädra täckena. Tänkte stoppa ner täcken och kuddar i mina bruna, dyra påslakan och örngott imorgon, det blir mysigt!

På måndag kanske jag ska titta på systers musikcafé på Furulundsskolan. Hon går samma linje som jag gick på gymnasiet, samhälle med musikprofil. Det är alltid trevligt att träffa alla gamla lärare som frågar hur det går för "syster Johanna".... Musiken brukar ju vara helt okej också såklart!

Funderar på att göra mig en kopp hett te nu, för att få ihop lite värme medans jag skrattar så smått för mig själv till Two and a half men...

Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

hehe jepp! jag ska kolla mitt schema på lördag så kan vi bestämma en dag sen :) fan har du hela pinks nya album? NAJS! ME WANT!

2008-10-17 @ 00:22:14
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: elin

Vi ska spela Pink!

2008-10-17 @ 13:15:20
URL: http://heeltrandom.blogg.se/
Mitt namn: KelocC

Nice blogg, besök gärna min :)

2008-10-17 @ 13:19:33
URL: http://kelocc.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback