The one that got away..

Datum: 2008-10-20 Tid: 15:53:51
Pink

Efter en lång promenad runt sjön, vet jag inte hur jag ska beskriva känseln i min fot. Den är svullen. Den är blå. Den gör ont. Så medans H är på besök hos sin systerdotter, sitter jag här och kommer tillbaka till verkligheten över en kopp kaffe. Det är skönt med ett par timmars egen-tid, men inte mer. Innan vi båda sätter oss i bilen och kör hem till Sölvesborg vill jag diska och småplocka lite här. Det är mycket skönare att komma hem till en lagom städad lägenhet. Jag lyssnar på tystnaden och funderar på stora och små saker. Som vilka böcker jag ska ta med mig. Jag måste ju plugga medans jag är hemma också och vara duktig!!

Ikväll blir det musikcafé på Furulundskolan klockan 19.00. Jag ska dit och lyssna på min underbart duktiga & snygga lillasyster! Jag ska träffa mina gamla lärare också och kanske dyker det upp en eller annan gammal klasskompis? Jag hoppas på en trevlig kväll i alla fall!

Ta hand om er!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Hur blev videon? :D

2008-10-21 @ 15:39:33
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback