Tonight, tonight I'm gonna make it happen...

Datum: 2008-10-04 Tid: 20:22:00

Gårdagen började med att vi steg upp i bra tid, H och jag. (Sega som tusan!!)
Så ringde de och ville att han skulle vikariera på fritids mellan 12 och 16.30. Samma tid jag skulle vara iväg ungefär. Fem minuter senare får jag sms av Sara som meddelar att det inte är nåt seminarie, så jag behöver inte köra till Växjö.
Tittar lite uppgivet på H...
Istället blev det att jag satte igång med lite nyttogöra här i lägenheten. Drack lite kaffe och måslade runt.
Sedan kom Manne och Robin och hämtade upp mig och vi begav oss till EKO.
Inhandlade lite tavelramar och ett par bordstabletter till H:s köksbord!
Trippen avslutades med en varsin hamburgertallrik på Lasses!


Sedan blev det en massa iordningsgörande inför Festen!
Allt klaffade, fina kläder, god dricka, gott sällskap. Kanske slänger upp en bild på nån rolig människa senare!
(När jag rensat ut alla dom där hjälplöst suddiga bilderna någon drucken människa tog, eller den där bilden på ett ben, en hand och lite jeans!!)
Hade i alla fall en himla rolig kväll !!

Idag vaknades det sent här..
Håkan körde på kalas och jag tog mina steg till Musikkårens hyllningskonsert till Kanelbullen!
Bra, bättre än vanligt, trevligt att träffa lite gamla bekanta (min lågstadielärare).
Tog en sväng inom kyrkogården och krattade till lite på farbror Eriks grav. Fällde en liten tår innan jag gick igen.
Tänkte på hur fort tiden går och hur lite jag egentligen tar till vara på den.

Nu sitter vi framför TV:n (jo, jag ska gå dit snart) och ska kolla på film...
Sedan beställa lite mat från Steak House och mysa med levande ljus och varandras sällskap!
Trevligt!

Hoppas alla andra också har en mysig kväll!
Take care!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

På svenskan skulle vi lyssna på en som snackade listerländska, det var redovisning om det. Och snubben snackade precis som Erik.. Sjukt jobbigt blev det :P

2008-10-04 @ 22:22:02
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback