Psyk-praktik

Datum: 2009-04-08 Tid: 21:55:40
Idag var jag med på ECT-behandling. Jag ska ärligt erkänna att jag var skitnervös. Man har hört så mycket skräckhistorier (Gökboet, Changeling), bland annat. Men det var så lugnt så, inget otäckt alls. Det hela var över på några sekunder och sen kördes de ut till uppvaket igen, mina små tanter!!
Slutade tidigt på praktiken idag, redan klockan ett! Inte illa. Men jag har inte gjort något speciellt direkt, inte tagit mig för någonting mer än att suttit här och pluggat lite smått. Snart ska jag ha halvtidsbedömning också, tiden bara flyger iväg. Redan är det vår, påsk till och med och min söta påskduk ska strax fram på bordet. Det är det enda påskiga jag har..
På fredag blir det hemfärd till Sölvesborg och till M för påskaktivitet med okänt folk, sen grille på kvällen med Sandra och Stoffe! Imorgonkväll ska vi grilla, H och jag. Med egen grill? Om han köper den vill säga, jag minns inte vad som blev bestämt.. Så nu hoppas jag på FINT väder imorgon, hela dagen så att det blir behagligt på kvällen.
Men nu snart ska jag börja försöka krypa ner i sängen!
Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Mia

Jo jag har hört att det ska vara bra faktiskt. Nu känns det dock bättre så vattnet verkade hjälpa. Men tack för tipset! :)

2009-04-15 @ 14:06:30
URL: http://mendetgoringenting.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback