Kalas..

Datum: 2009-02-07 Tid: 16:28:51
Vaknade, låg kvar några minuter, sedan fick vi trotsa kylan utanför täcket och springa ner till ICA respektive Systembolaget. Håkan tog ICA, jag fick visa leg.. Köpte ett par flaskor rött, den ena ska få tjäna som present till kvällens födelsedagsbarn Filip! På väg ner träffade jag en gammal jobbarkompis Piltis, trevligt med en riktigt glad person och kramar så "tidigt på morgonen".
Efter frukosten som blev en ljuvlig kopp kaffe och ciabatta med ost, sweet chilisås och grönsaker begav vi oss till SIBA i Kristianstad för att inhandla en router som vi nu fått igång. Jag köpte en ny musmatta på claes ohlssons med jordgubbsmotiv såhär på vinterkanten.. Trevlig att se på!
Nu ska vi slappa lite ;)
Ha en härlig lördag!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Du kommer imorgon va?

2009-02-07 @ 22:00:37
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback