Vårtecken...

Datum: 2009-02-28 Tid: 14:31:02
Igår sken solen, när vi satt i köket hemma hos Åsa och fikade med kaffe och jättestora kanelbullar. Det blev så varmt att jag fick ta av den där koftan som varit min ständiga följeslagare nu i vinter. Jag plockade även en liten gul vårblomma, den var liten, men det gjorde så mycket för själen. Att få plocka en blomma.
Snart är hela Februari borta, mamma har fyllt år och i onsdags firade vi min kära pappa som fyllde hela 50 år med en heldag av roliga aktiviteter.
H har börjat sin praktik på Dalaskolan i en klass 6 och där trivs han, tur, för detta är hans sista praktik. Han blir ju färdig till våren. Fusk!


Igår tillbringade vi kvällen hos Hs syster med familj och lekte med världens goaste och busigaste Agnes!! Vi åt väldigt god plankstek och vit chokladpannacotta med varma hallon till efterrätt också! Mums!!!
Ikväll blir det RENT i Kristianstad tillsammans med Hs föräldrar. Hoppas det blir så bra som jag har förväntat mig! Någon som redan sett den?
Nu ska jag njuta av lite kaffe till, medans jag väntar på att solen ska kika fram där den gömmer sig bakom ett tunt molntäcke....
Ha en underbar helg!

Tankar och tycken
Mitt namn: Emilia

Heej! Kul att du hittat min blogg..Allt är fin fint här, hoppas allt är bäst med dig :D Puss

2009-03-01 @ 10:26:19
URL: http://emiliabilling.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback