Idag är det min dag!

Datum: 2009-11-27 Tid: 02:06:52
Nu fyller jag år! Sandra var här och kramade mig och så fick jag PAKET! En söt lila kapsylöppnare som har fötter! Den ska få vara med på fest med mig!

Ikväll avhandlade vi stora och små ämnen över pizza, vin och choklad, supertrevligt som vanligt! Bland annat ämnet skräckfilmer, som jag älskar men undviker på grund av att jag blir så otroligt rädd, inte bara under filmen utan det kan pågå flera veckor efter...

Nu ska jag leta upp lite sömn så att jag får ut något av dagen imorgon!
Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Vi hade sjukt trevligt som vanligt, hoppas du hade en bra födelsedag sen och en trevlig fest :D

2009-11-30 @ 08:59:20
URL: http://www.ladyfromsweden.com
Mitt namn: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Nä men dom vill ju såklart se dom live och det förstår jag ju. Mina läkare i khamn har ju sett dom ett par gånger men mina läkare i kkrona har inte sett dom så därför ska jag åka dit. trist och åka dit bara för att visa upp dom och sen åka hem. Men bara att göra som dom säger. :( Jag gör vad som helst för att bli pigg igen!!! Förresten, härliga bilder du har i din header. Får en att längta tillbaka till sommaren =)

2009-12-01 @ 15:18:25
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback