IDOL!

Datum: 2009-09-30 Tid: 20:26:26
Vi tittade på gårdagensprogram nu, innan dagens och jag måste säga jag blev så oerhört besviken! Mariette och Moa var mina solklara favoriter. Den enda som inte fanns med på min "lista" är Erika. Hon är duktig, men inte duktig. Så ikväll har jag 3 favoriter med. Solklara: Carl och ERIK. Sen är det Rasmus också. Så, här bjuder jag på min topp 10.

1. Erik Grönwall (!!!)
2. Mariette Hansson (!!!)
3. Moa Carlebecker
4. Carl Chapal
5. Jon Sindenius
6. Tove Östman-Styrke
7. Calle Kristiansson
8. Clara Hagman
9. Sabina Täck
10. Rasmus Ingdahl

Så, i nuläget saknar jag Moa där. Dit med henne juryn Clara är inte lika viktig.. Måste jag välja så - Moa...!!!!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback