Mörkret omfamnar..

Datum: 2009-09-15 Tid: 01:58:37
Mörkret omfamnar, vaggar in i en djup tystnad - en trötthet. Varma glödlampor och ett värmeljus på bordet skapar hemkänsla. En rykande kopp te värmer det inre och smälter en kall bit mörk choklad. Och jag saknar dig - för utan dig är mörkret utanför skrämmande stort. Du inger trygghetskänslan, samhörighet, vänskap, glädje, kärlek. Du vaggar stilla mitt sinne till sömns varje gång jag inte kan sova. För att sedan väcka mig med tusen kyssar när morgonljuset letar sig in bakom gardinen. Ingen frukost smakar lika gott som den som avnjuts i ditt sällskap och allt som oftast är skapad av din hand. Jag längtar redan älskling - jag längtar redan..


Jag längtar även till helgen som bjuder både på inflyttningsfest hos kompisarna i Lund och en bebisfest för lilla Nea i Olofström! Däremellan ska jag kräva så många kyssar att mina läppar domnar bort. Jag vill även fika med mammi, pappi och syskonen B - får jag det?

Imorgon gäller nya friska tag inför C-uppsatsen!
Sov gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: e

JAPP DET FÅR DU. om du bakar ;) haha

2009-09-15 @ 11:48:39
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback