Pyjamasdag..

Datum: 2009-09-10 Tid: 15:58:31
Den här dagen ska vara en pluggdag, vilket betyder att jag inte behöver kliva ur pyjamasen. Vilket är väldigt trevligt! Jag får dessutom dricka hur mycket kaffe jag vill, samt vara ironisk på facebook över vetenskapsteorin.
Vädret ute är mellanaktigt. Sommaren vill inte släppa taget samtidigt som hösten vill smyga sig på. Några av löven är gulnade medans några ännu är friskt gröna. Jag längtar nog efter hösten egentligen, det där mysiga mörka som tillåter en kopp varmt te och lite skorpor framför TV:n med tända ljus.. Eller datorn kanske jag ska säga, som den inbitna nörd jag är!
Nu ska jag brygga lite kaffe till innan jag sätter igång och läser om hermeneutik igen. "Skoj"

Ha en underbar dag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback