uppdatering. editering.

Datum: 2009-09-30 Tid: 20:49:04
Carl? Jätte besviken!
Ska baka kola bräck imorgon bara för det. Och pizzabullar. Kanske fler kladdkakemuffins för dom åt syster nästan upp (frysta) allihop igår när vi fikade lite!! Nej, men vad som helst kan gottgöra sig som ursäkt när jag vill baka! Ska dessutom skriva in lite fler recept till vår egen kokbokspärm. Lätt när det mesta man lagar kryddar man på känn? Knappast!

Återkommer efter Idol, när jag suktat klart efter Eriks underbara Erik-style... Och ja, om jag kunde ge min högra arm för hans röst - YES, SIR!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Japp, du fått en sån snygg bas-röst :D

2009-09-30 @ 21:34:50
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback