Aprilväder!

Datum: 2010-04-21 Tid: 00:25:30
Det snöar.. Och jag som är dåraktigt förälskad i puffigt fluffig vit snö som faller mjukt mot marken så nej, detta är inte okej.
Jag vill inte ta på mig skidjackan för att slippa frysa när jag går till jobbet, eller de tjocka vantarna för den delen. Stor protest utfärdas!

Stor Emelie-kom-ner-hit-till-mig-hela-helgen-projekt är på G. Jag ska nämnligen inte alls då jobba i helgen. Det tyckte min handledare var väldigt onödigt. Istället ska jag jobba på dom två lediga dagarna jag hade torsdag och tisdag. Fint fixat!

Jag har även skickat in den sämsta uppgift jag någonsin gjort. Mest på grund av att det grundläggande kriteriet inte riktigt gick att uppfylla dvs, ta hand om en palliativ patient från praktikstart och planera vården för denne... Letade under både stubbe och sten men palliativa hemsjukvårdspatienter växer inte alltid på träd och i mossa!

Nu blev det som det blev och i värsta fall får jag väl göra om göra rätt. Vill egentligen inte ens tänka på vad "i värsta fall" egentligen innebär.

Nu ska jag sova min prinsessömn!
Godnatt världen!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback