25 spänn åt skogen!

Datum: 2010-03-10 Tid: 00:03:38
Gick och köpte ett nytt hänglås till mitt skåp i omklädningsrummet idag. Det kostade 25 spänn på Pressbyrån. Ett kombinationslås eftersom jag ofta glömmer min lilla nyckel.

Men det gick i baklås. 21.45 fick jag traska tillbaka upp till avdelningen där min handledare schysst nog fick tag i vaktmästaren som kom med bultsaxen och avslutade hänglåsets liv innan det ens hunnit börja.

Reflektion över dagen : UUUUUUGH! För 25 spänn får man nästan två pannkakor med sylt och grädde i kafeterian.
Eller en gammal favorit i repris: 50 stycken 50-öres tuggummin!

Nu ska jag mysa med te och sen sova! Upp 05:00 imorgonbitti. Då kommer jag ringa på dörren till varenda granne som festar inatt!
Sov gott, godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Cicci

Ja, de beror lite på arbetsvilkoren om jag kommer ta jobbet eller inte, just på grund utav den långa pendlingstiden (4 h). Men annars tror jag att jag kan trivas bra där och möjligheten att få stanna sen även efter sommaren tror jag ändå är ganska stor^^

2010-03-10 @ 10:30:33
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Mitt namn: Sandra

Du va inte här och ringde på i alla fall tihi...men vi är ju ganska avlägsna grannar :P

2010-03-11 @ 09:48:43
URL: http://www.ladyfromsweden.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback