Another day is over..

Datum: 2010-03-03 Tid: 00:15:09
Jag ligger redan i sängen, nerbäddad och ska strax kika ett avsnitt Ghost Whisperer. Min feel-good serie.

Känner mig lite nere just nu, verkar som att mina planer på att åka hem i helgen inte blir av. Det känns inte alls roligt någonstans, längtar ju massor. Men men, sånt är livet.

Yrkeshandledningen gick fint, tycker jag. Vi hade ju bara vårdat vår patient ungefär ett arbetspass, så vi hade inte full kläm kring allt. Men det ska vi lösa kommande pass denna veckan. Imorgon blir det ett kvällspass medans torsdag och fredag bjuder på tidiga morgnar.

Men jag kommer väl bara vara trött som vanligt, något jag tänkte försöka motverka strax!
Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: emie

Visst är den... spelas hela tiden :-) jodå livet leker. .själv då?

2010-03-04 @ 17:09:02
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback