Ett nytt hem

Datum: 2010-03-16 Tid: 23:39:18
Ja, idag ringde jag och tackade ja till lägenheten, på måndag ska vi skriva kontraktet i Sölvesborg.
Det är en helt ny fas i mitt liv, det är en hel lista med saker som händer inom så väldigt kort tid.

Visste ni förresten att ett Digestive med margarin på är ca 100 kcal?

Imorgon är det praktik igen. Idag har jag gått själv med min handledare, skoj!

Ska bli skönt på fredag att åka hem och vara ledig i tre dagar. Är redan ganska trött i hjärnan. Spännande att åka och kolla på MAIFs hemmapremiär i allsvenskan!
nu blir det strax sängen! natti

Tankar och tycken
Mitt namn: Ladyfromsweden

Vi skev komtrakt idag, ny era i livet...visst är det läskigt?

2010-03-17 @ 21:47:56
URL: http://www.ladyfromsweden.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback