Framsteg !

Datum: 2010-03-22 Tid: 17:50:21
Härligt att MAIF tog tre poäng. Sett att vi är med i tidningen? Trams!

Idag skrev jag på kontraktet till lägenheten, nu är den min den 1 juni. Min min min!
Detta tänkte jag fira ikväll med hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner. Har även planerat in en liten efterrätt som H ändå säkert inte vill ha. Skitsamma, får helt enkelt äta det själv!

Imorgon börjar den sista veckan på praktiken, vilken består av kvällspass tisdag och onsdag följt av examination och slutbedömning på torsdag. Får då se hur allt har gått!
Nästa vecka börjar så nästa praktik.. Nervöst!

Nej, back to buisness! Ha det gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: Martina

Gud så gått med köttbullar och stuvade makaroner :)

2010-03-29 @ 13:31:03
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback