Planen.

Datum: 2010-03-21 Tid: 00:46:56
Nästa instrument att införskaffa är en gitarr. Därefter ett dragspel. Sitter just nu i väntan på film och myser med gitarren framför Spotify och diverse youtube-sidor och spånar.. Vill så mycket!

Längtar efter att musiken kan fylla dagarna, tillvaron. Men nu har jag valt en annan väg och detta får komma i andra hand. Bli en mindre del, men en än större del av hjärtat. Jag ska försöka att inte bli bitter ;)

Längtar efter att sjunga tillsammans med min syster. Hennes härliga alt-röst tillsammans med min - vi är bäst. Längtar efter att sjunga med Manne, min bäst vän i alla väder. Han är också duktig - och pöjk dessutom.

Nu säger jag snart godnatt.

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback