Veckan har vi sparkat igång..

Datum: 2010-03-15 Tid: 19:59:03
Vad trist det är när en patient åker hem! Men ändå inte - för allt som oftast så betyder det ju att vi har lyckats och att det är en friskare människa som går hem än som kom in. Det tråkiga är ju att de där banden klipps så abrupt och utan hejd.

Ännu en dag har svischat förbi på praktiken. Jag är någorlunda varm i kläderna. Det är så roligt!
Dessutom har jag ju fått jobb som sjuksköterska i sommar, hemma i Sölvesborg - hur spännande kommer inte det att bli! Imorgon tänker jag dessutom säga ja, ja, ja till en lägenhet i Sölvesborg som jag vill ha, ha, ha!
Nu ska jag njuta av en hemmagjord pizza och lite tv-mys!

Ha det gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback