Två tuffa dagar!

Datum: 2011-10-19 Tid: 01:13:57
Ätit jobbat sovit.

Okej, inte ätit speciellt mycket då, lite sallad där, lite yoggi där, lite ris med sötsur sås.. Det var väl väldigt hälsosamt då....
Sovit desto mer och jobbat massor. Full fart på avdelningen. Full fart!
Är sliten!
Imorgon ska jag upp och hoppa, träffa pappi och lämna bilen på service, skjutsa hem pappi och sen gå och klippa mig hos Jenny!

Äntligen ska jag bli av med trasslet!! Men jag skäms lite för min hårfärg... Eller rättare sagt UTVÄXTEN! Jag som lovade att jag inte skulle färga håret själv mer...
På fredag har jag beställt en lyxkväll av min hjärtevän. Själv bjuder jag då på lyxig långfrukost dagen efter!
På lördag ska jag passa lilla fyraåringen Agnes en stund på kvällen medans hennes mormor och morfar är iväg på dans. Får se vad vi ska hitta på, jag antar att hon får ge mig en uppdatering angående barnvisor som sjungs idag på dagis, för sist kände jag inte igen en enda! Jag tror vi kommer busa mest tills hon somnar!
Så - jag längtar massor tills det blir helg. Blir två nattpass innan dess bara! Söndag får bli en rejäl vilodag, ladda krafter och förstånd - för nästa vecka ska jag jobba fem jäkla dagar på raken. Jag gör sällan det eftersom man ska få in helgpass, nattpass och lediga dagar däremellan så då blir det mest spritt på 4 pass på raken som mest. Men jag har världens bästa kollegor - så vem klagar?
Nu ska jag krypa till kojs med en trevlig bok!
Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback