Här händer inte mycket...

Datum: 2011-09-26 Tid: 17:47:02
Det händer inte så mycket här, händer desto mer utanför datorns värld.
Jag har börjat på en ny avdelning, det är ganska spännande. Alla arbetskamrater är trevliga i alla fall..
Inatt drömde jag att jag blev av med alla mina pengar och fick enorma skulder som jag inte hade möjlighet att betala av under en hel livstid. Vaknade med paniken tryckande över bröstet och trodde att jag aldrig någonsin skulle få uppleva min stora dröm: att bo i ett eget hus.
Jag är så fruktansvärt trött på att bo i lägenhet. Särskilt som väggarna verkar vara av papp. Och nätterna igenom hostar/harklar/låter-som-han-får-en-knytnäve-i-magen/stönar grannen ovanför. Det låter som han stod i rummet intill och gjorde det. Så hej hej nattsömn!
I fredags var H och jag och plockade trattisar i skogen, blev ett par liter var innan det blev mörkt. Men vi insåg ganska snart i helgen att vi nog behöver plocka mer, för torkade så vart det inte ens en liter...
Nej, lite mat nu kanske..
Gokväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback