Det hände något här...

Datum: 2012-04-24 Tid: 14:20:18
Vad hände här? 

Vart kom alla dessa unika besökare ifrån? 
Multirekord på bloggen! Kul!

Förresten, om katten blir klart så kommer nog en bild ikväll...
Stått hos damen i garnaffären och babblat i en timme, köpt tre knappar, en virknål med gummiskaft (och säg det inte till H men jag köpte ett garnnystan också. Och om du läser detta själv, så var det en utgående sort som hon sålde till en billig peng!!!!!!!!!! Det är dessutom orange och ska användas till din apelsin!!!!!).
Så idag är projekten följande: Virka klart katten, virka klart ett par skor o sy på knappar, sy på knapp o virka klart ett mobilfodral, bestämma sul-färg till ett par röda skor.

Jag kan inte bestämma mig. Ett par klarröda skor. Färgen på sulan? Svart känns inte vår-fint. Vitt känns danskt. Kanske ljust beige? Helröda provade jag och det tyckte jag inte alls var snyggt.

En fundering jag har är en grön sula, röda skor och sen använda mina fina jordgubbsknappar? Jordgubbeskor? Vad tycks?

Tankar och tycken
Mitt namn: Anonym

Jordgubbe låter perfekt!

2012-04-24 @ 20:46:10

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback