En härlig helg!

Datum: 2012-07-01 Tid: 16:08:02
Hanöresan var underbar, helt okej väder första dagen, då vi sprang och kollade runt och tog några cacher.

På torsdagen sken solen och vi startade dagen med sovmorgon, god frukost och lite byggande av en speciell låda.
Sen stack vi iväg över ön i några timmar och placerade ut cacherna vi planerat så länge.. Satt hypernervös från det att vi skickat iväg dem för granskning tills de kom upp - och det gick snabbt som attan!

Döm min lycka när FTF dök upp redan på lördagen. Tänkte att det var ju ändå ute på en ö... Men nu vet ni vart ni ska ta vägen i alla fall, när ni har tråkigt!

På fredagen åkte vi hem igen i ösregnet. Det var för min del dags för sommarfest med mina underbara kollegor. Vi började på stranden i Åhus med brännboll - även ute i vattnet. Fortsatte till ett annat hem och grillade, gick tipspromenad och löste ordlekar... Verkligen trevligt!

Lördagen innebar en lugn dag - med baksmälla... Mot kvällen kom Ems och vi myste med pizza i soffan.

Nu beger jag mig ut på cacherunda igen..!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback