Besviken!

Datum: 2012-06-18 Tid: 04:56:28
Jag inleder min första semesterdag med en rejäl förkylning. Jag har så ont i hela ansiktet, nyser och fräser. Ögonen rinner och halsen svider.

Det bästa av allt är att jag ska till optikern idag för att göra en synundersökning. Hur i tusan ska det gå till? Vad jag minns så ska man sitta relativt stilla och titta in i maskiner och fula glasögon. Hur går det när man nyser, snorar och måste torka bort allt det där som rinner i hela ansiktet?!

Man var dock tvungen att avboka minst 24 timmar innan, och då vart jag knappt förkyld ens en gång.

Fan, det här med semester det suger ju så det bara smäller om det. Hade hellre varit frisk och jobbat!!!!!!!!!



Tankar och tycken
Mitt namn: Sofie

krya på dig!

2012-06-18 @ 20:34:57
URL: http://veso.blogg.se/
Mitt namn: Fanny

Samma syndrom för mig :(

Fast istället på första dagen av sommarlovet. Fast efter några dagar så gick det över, så krya på dig! :)

2012-06-19 @ 18:54:50
URL: http://fannylee.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback