Man borde inte sova..

Datum: 2012-05-28 Tid: 10:30:03
Så har väl natten sett ut, snurrat rundor under täcket för att det varit så förbannat varmt! Största problemet på sommaren är att jag absolut inte kan sova utan täcke, eller med bara påslakan. Det måste vara täcke - hur varmt det än må vara. 

Klockan 10 var deadline för att stiga upp - men en stund efter att H låst dörren om sig struttade jag upp i den numera kalla lägenheten och bryggde en kopp kaffe.

Har egentligen inte lust med något idag. Borde virka, borde tvätta, borde handla. Men så vill jag inte - så jag gör att inte.

Istället bjuder jag på en bild från midsommar, utklädd till Sandy i Grease. Ungefär.


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback