Mörkrädd

Datum: 2013-04-10 Tid: 05:34:02

I hela mitt liv har jag varit rädd för mörkret. Eller kanske inte så mycket för just mörkret utan mer för vad som kan döljas där i mörkret.

Ikväll satt jag och pratade med en vän. Om spöken och andeväsen. Det underlättar inte min mörkerrädsla att jag då har väldigt livlig fantasi.

Nu tänker jag vara vaken tills det är ljusare ute, gå till vårdcentralen och sen tillbaka till sängen och sova igen.
Onsdagskvällen bjuder nämnligen på dubbelt träningspass, wiho!!!! Därefter nattjobb.

Efter natten och lite sömn så beger jag mig upp till min älskade syster :D

Fredag är kirurgfest och ledigt resten av helgen. Konstaterade ikväll att H och jag kommer att jobba om varandra helt den närmsta tiden. De helgkvällar jag är ledig ska H iväg och tvärtom nu två helger i rad. Näst följande två helger jobbar jag....

Men nu tar vi en sak i taget. Först lite sömn!


Tankar och tycken
Mitt namn: Anonym

Hallå Johanna! Jag har bytt blogg och ska försöka vara lite flitigare i den. ;) kram!

Svar: FINT! Nu kan jag följa varje steg Lottan tar.. hmm... ;)
Johanna

2013-04-22 @ 18:11:52
URL: http://hejhejhanna.blogg.se

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback