Where have all the flowers gone..

Datum: 2008-10-08 Tid: 20:39:20
Det är tid att börja öva lucia-sångerna nu.
Fick en härlig försmak av det häromdagen.
Längtar efter ett instrument att kompa med...
Filar lite på önskelistan till både jul och The Big 20.
Vad är egentligen rimligt att önska sig?
Jag behöver ju ingenting...

Jo, mörkt är det ute, och festas gör det runt om i huset.
Ikväll är det lite störande, för jag hade tänkt sätta mig med näsan i böckerna.
Men jag får ingen ro. Det skriks och gapskrattas och smälls i dörrarna...
Tänk vad många klänningar som får ut och dansa ikväll!!

Imorgon ska jag åter upp till praktiken. Vakna klockan sju.
Snälla, håll efterfesten någon annanstans!




Det är endast genier som behärskar kaos.
Jag känner mig som lugnet innan stormen.
Hur kan jag vara såhär lugn när jag vet
hur sjukt mycket som ligger framför mig?
Plugga, plugga, plugga med dig, dumma jänta!






På återseende,
ty jag ska baka kanelbullar nu!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback