Julkonsert

Datum: 2009-12-20 Tid: 23:21:36
Vem är Anonym som ville bli bjuden på fonduen? :P


Ikväll hölls den årliga julkonserten i Mjällby kyrka! Helt fantastisk! Jag fick som vanligt stå längst fram och fnissa åt hur rolig jag ser ut när jag sjunger.
Efteråt bjöds det på ett riktigt smaskigt julbord i församlingshemmet ifrån Lasses catering i Lörby. Jag åt så jag sprack (seriöst, gylfen kunde inte stanna uppe). När jag kom hem hade H ätit prinskorvar så det luktade stekos i hela lägenheten - snacka om att må illa!

Imorgon, om vädret tillåter så kör vi till Manne i Helsingborg för julklappsinhandling och spelkväll med övernattning. Jag hoppas verkligen det blir av, har längtat så!

Snön faller mjukt utanför fönstret. Bitande kyla sveper omkring huset, här inne har vi tända ljus och mys!

Godnatt

Tankar och tycken
Mitt namn: Anonym

Gissa det du vem som vill bli bjuden på mat///Mami

2009-12-21 @ 20:17:31
Mitt namn: Sandra

Haha lilla vännen, ta tag i träningen efter jul ;) du och jag!

Vi kanske ska ses nån dag o promenixa eller nåt, fika kanske haha

2009-12-22 @ 22:45:15
URL: http://www.ladyfromsweden.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback