Omöjlig..

Datum: 2009-12-03 Tid: 02:15:38
..har jag varit att kontakta idag!
Nämnligen så att min mobil hade fått fötter och vandrat iväg bakom en låda under min säng. Seriöst, hur hamnar man där? Säkert nåt nyck jag fick inatt när jag vaknade akut av läskiga drömmar, eller ja, mer såna där "nu gråter jag ett par timmar" drömmar. Usch!

Mycket snurrar kring i livet nu, försöker lösa hemåkning med att H lånar en bok till mig i Sölvesborg, men får se hur han gör. Annars blir jag tvungen att stanna här i Växjö, vågar inte riktigt chansa att åka hem och så är boken utlånad. Här kan jag i alla fall ta med mig proviant och filt och campa under hyllan till kursreferensen där den ska stå, som en annan fanatiker.

Imorgon, eller ja, om sex timmar så ska vår uppsats bli opponerad på. Jag är grymt nervös och kan inte sluta tänka på det. Jag vill bara lägga mig under en filt, skjuta det på framtiden och låta bli att komma ihåg att detta moment existerar. Gå i ide och vakna först när hela utbildningen är klar - och ha lärt mig allt under tiden jag låg i ide. Hur smart är inte det?
Har tagit ett glas rött nu, hoppas att det kan få mig att slappna av lite? Dumt kanske, men ja... Det är gott!!

Nu ska jag dock krypa ner och titta lite på läskig TV. Eller återuppta Ghost Whisperer där jag stannade igår! Härligt!

God natt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback