Where have all the flowers gone?

Datum: 2009-12-01 Tid: 18:18:46
Märks det att jag haft mycket att göra kanske?

Opponeringen är i stort sett klar, en inlämning till en annan grej är klar, samt ett seminarie idag där jag helt apropå ingenting hamnat i samma grupp som en till från Sölvesborg. Kom först inte ihåg namnet, men då apropå ingenting springer jag in i Jutta, som påminde mig! Världen är så stor, så stor...

I fredags kom hela familjen så vi kunde gå ut och äta.
Jag fick ett piano!!!!
Hur kul är inte det då? Never a booring moment no more.

Nu ska jag njuta av en lugn kväll! Ha det gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: Emelie

Fan så kul Johanna:) glad för din skull.

Hoppas du hade underbara dagar med kalas o fest <3

2009-12-02 @ 00:08:27

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback