Den där känslan...

Datum: 2009-02-20 Tid: 18:41:37
Ni vet den där känslan, rädsla eller panik eller vad det nu kan vara. Som ligger som en iskall klump i magen, som känns hela vägen upp i halsen och lämnar en bitter smak i munnen. Oro, ängslan, sorg?
Hur blir man av med den?

Imorse var H och jag med mamma på Systemet, därefter fikade vi med Sandra och nu har precis Elin och Sofia varit här en skvätt.
Jag hoppas att H kommer hem snart, det är inte alls roligt att vara själv... Och nu ska snart han börja på sin praktik, när den är slut börjar jag min 10-veckors praktik.. Rolig vår. Det enda positiva är att den efterföljs av en sommar...
Plus att den där dumma TV:n verkar gå åt skogen. Får veta mer efter helgen...
Ha en härlig kväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback