I used to live alone before I knew you..

Datum: 2009-01-04 Tid: 23:27:43
Min älskade H...
Du gör mig hel.. Du får mig att vara rakryggad, trygg och säker i allt jag tar mig för. Du plockar fram det bästa ur mig och ingenting är längre som det har varit. Det är du och jag och du är allt!

Min nyårsafton spenderades på ett bröllop tillsammans med H. Han kompis (och min lillebrors mattelärare) gifte sig. Allt var jättemysigt, de var så fina och tjejen som sjöng, Linda, hade en helt underbar röst. Så, jag som alltid är sådär sentimental och lättrörd fick kämpa för att hålla tårarna tillbaka.
Festen hölls uppe på gamla tivoli, där det serverades tre-rätters och tårta i fyra lager, sedan dans på det. Riktigt roligt!
Min söta H har lovat att hoppa av spelet snart och komma och se en film med mig. Så snart kommer det en filmuppdatering igen. För film har det blivit en del av.
I fredags samlades (nästan hela) gänget hemma hos Robin (för där har alla lämnat av sina spel). M hade även plockat med sig trevliga Jenny. Så tillslut var vi 7 stycken som spelade alla möjliga spel, Rita och gissa, Med andra ord och diverse kortspel.
Så nu är jag sugen på mer spel. Får se om det hinns med innan jag flyttar hem till Växjö-lägenheten igen. Fast det vill jag inte. Eller jo, för jag saknar tjejerna där uppe. Men vi får se vart livet bär mig...

Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Pinsamhetsbloggen

Nu är den här! Bloggen där du får skratta åt ALLA andra, inga hämningar! Besök http://pinsamhetsbloggen.blogg.se och läs! Bevaka gärna också, du kommer inte att ångra dig :)

2009-01-06 @ 14:15:32
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback