Sorgsen fredag...

Datum: 2009-11-20 Tid: 11:32:30
Jag känner mig sorgsen.. Jag vet inte riktigt varför, men sådär full av något ledsamt som inte vill försvinna. Det gör istället att jag vill det, sådär gömma mig för världen och gråta tills inga tårar finns kvar. Idag vill jag det omöjliga. Jag vill ha en stor varm kram av min mormor.

Vill lägga mig i mörker, försvinna in i en annan värld, en annan tid och till en annan plats. Jag är så trött på det mesta och idag längtar jag inte ens till min födelsedag. Jag kan inte uppbåda någon som helst form av entusiasm. Det känns bara jobbigt och trist, meningslöst.
Nej, idag är en tung dag.

Tog en fika och tidningspaus innan idag med Sara K. Det var skönt!!

Hoppas alla andra har en BRA fredag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Emelie

Nejdu lilla snottan, så ska du inte känna:)



Om exakt en vecka blire partypartyyy!



Puss

2009-11-20 @ 23:11:50
Mitt namn: Jennie

Tack för tipset, godisdoft känns ju inte fel ;P

2009-11-21 @ 12:11:40
URL: http://unreal.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback