Denna äckligt sjuka värld!

Datum: 2009-10-26 Tid: 11:28:18
Äckliga jävla svin! Våldtäkt är så långt ifrån okej det bara går att komma. Och en gruppvåldtäkt är bara så ännu svårare att förstå. Hur tänker de andra två pojkarna i denna situationen, där de håller fast henne, håller ner henne, medans den tredje våldför sig på henne? Vad far igenom deras huvuden? Det finns ingenting hon kunde gjort för att förtjäna det.
Genomsnittliga längden på ett fängelsestraff för grov våldtäkt är ungefär 3-4 år om ens det. Jag tror att jag tog i lite där. Genomsnittliga antalet år det tar för en kvinna att psykiskt komma över och förbi en våldtäkt, är 10 år.
Återigen konstiga straff här i Sverige... (man åker fast värre för narkotikabrott än dråp).
Blir ledsen och förbannad över sånt här. Sjuka jävlar!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

usch ja vad hemskt!



Jag kan komma på massor, rosa pantern till exempel! :D

2009-10-26 @ 14:57:27
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback