Roast på Berns.

Datum: 2009-10-06 Tid: 18:09:00
Jag tycker det är tokroligt. Men jag bojkottade programmet med Bert Karlsson och nu när jag bläddrade bland videoklippen på aftonbladet insåg jag att jag gjorde det med rätta. Hur illa jag än tycker om Petra Mede, så vill jag inte höra Bert Karlsson ta de där orden i sin mun. Det var, även som skämt direkt olämpligt, osmakligt och äckligt. Fick rysningar över hela mig och stängde av. Önskar att Petra Mede inte bara hällt vattnet på honom - utan kastat hela glaset i huvet på honom så han hållt sig tyst istället för att yttra grisiga kommentarer. Nej, kanske inte riktigt så illa. Men bläh.
Överväger att bojkotta hela programmet nu. Samma sak gäller för Idol. För hur tänkte juryn och hurdant tänker folket?
Camilla - en schlagerstjärna? Inte i mina ögon. Hon sjunger schlager, men så flamsig kanske hon skulle stå i en schlagerbar i nåt hörn?
Reza - okej, Erika - platt och färglös, Eddie - väldigt slemmig och sur i tonerna, Rabih - en sjungande bebis som inte kan uttala engelska ord korrekt, för inte "hötts all ovö de wöld tönajt" va? Nicklas överraskade positivt. Karolina är ok. I mina ögon är hon för mycket, hon gapar och tjoar men till mig förmedlar hon absolut ingenting. Fin, stark röst - men vad är det utan känsla?
Dessutom blev jag tokchockad av Toves kläder. Jag brukar ha precis exakt samma tunika och tights... Ofta, min absoluta favorit. Hur ska jag kunna ha det nu? "Jaha, så du har kopierat Toves oufit." "Jamen, min fantasi då?" "Nej du, det som har varit på TV kan inte vara din fantasi."

Nu har jag spårat ur, mycket negativt här. Ska dricka lite kaffe nu. Gokväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

faktiskt är det världen av elin du ska tacka! elin kling har fantastiskt bra stil...=)

2009-10-06 @ 21:34:46
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback