Sivans!

Datum: 2009-10-25 Tid: 12:10:08
Igår kom min mamma hit! Vi fikade lite med varma frallor och kaffe, sedan satt vi länge och pratade om livet och vardagen. Det stora och det lilla. Det var i alla fall jätteskönt! Tur man har någon som tycker att det är värt den långa bilturen för att träffas en liten stund, I needed it!

Kvällen bjöd på tacos hos mig tillsammans med Sandra! Vi pimplade i oss lite, innan vi gick bort till Sivans, sent, men bättre det än aldrig. Dansadansadansadansa innan jag fick stå i kö i 25 minuter för att få komma uuuut!
Sen - raka vägen hem.. Det var inte lätt och nu mår jag som jag förjänar!

Tack Sandra för en skitrolig kväll!!

Tankar och tycken
Mitt namn: Mamma

Tack själv min vän,så mysigt. Ses strax igen

2009-10-25 @ 18:45:04
Mitt namn: Sandra Jönsson

Tack själv :) Vi hade riktigt skoj du o jag!

2009-10-25 @ 19:15:22
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback