Fy...

Datum: 2010-04-29 Tid: 21:33:33
Trivselvikt: 55kg. Vanlig vikt: pendlar mellan 57 och 58. Viktökning senaste veckorna: 5 kg.

VAD hände där? Ja, den frågan jag jag ställt till mig själv tusen gånger. Det enda jag kan komma på är att jag nu, för en gångs skull äter TRE mål om dagen dvs frukost, lunch och kvällsmat. Däremellan äter jag nån macka och sen nån frukt. Jag äter mindre skräp nu än för några månader sen. Jag går en timmes promenad hem från praktiken näst intill varje dag plus en kvart/tjugo minuter på morgonen.

Det är skit. Nu ska jag inleda svältera tills det är dags att visa upp sig i bikini.

(Beställde hem en bikini ifrån H&M idag, tog en strl 38. Men mina bröst vill nog hellre bo i en strl 44. Fyfaaaaen!)

Tankar och tycken
Mitt namn: Emelie

Vad är det här för skitinlägg Johanna? :(

Lägg ner!! Du är bra som du är.

2010-04-29 @ 23:22:34

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback