Mysiga dagar

Datum: 2010-02-24 Tid: 12:53:11
Jag har haft fullt upp i snart en vecka nu!
Åldermannagille hemma på gården, tentaplugg, fixa iordning lägenheten och bo in mig lite.
H och jag körde upp tillsammans i söndagskväll och nu åkte han precis hem :(

Idag är min andra dag och min första riktiga dag av praktiken på avdelning 3 på CLV. Spännande! Som vanligt är jag skakis för att jag inte tycker att jag kan någonting, så vi får väl se om jag lyckas överbevisa mig själv denna gången eller inte.
Jag ska nog strax promenera dig tror jag, är så osäker på att cykla i detta underlaget, jag har inte varit där och kikat heller på några dagar... Vi får se ;)

Precis när vi kommit upp i söndags, skulle jag köra och handla. Kommer då på att jag glömt skidjackan i Sölvesborg. I skidjackan låg plånboken - så nu har jag ingen plånbok - och ingen varm jacka!! :(

Nu ska jag sörpla upp det sista kaffet, sen bege mig!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack Johanna! =)

2010-02-24 @ 21:56:03
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Mitt namn: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Haha ingen fara, Jag förstod att det va du som skrev kommentaren. =) Ja blått är ju så mycket trevligare, allt är ju vitt på sjukhuset. Får panik så fort jag kommer till entren! Jag vet faktiskt inte, tröttheten kan bero både på mitt hjärtfel och min blodsjukdom. Sedan är jag ju både i khamn och kkrona och dom kommunicerar ju inte så allting tar ju längre tid. Dom har pratat om hjärtoperation, för det behöver jag göra men allt beror på hur mitt hjärta mår och hur det slits så att säga. Men nu när jag pratade med hjärtläkaren sist så va han inte helt säker sin sak så det kan vara så att jag behöver opereras nu. Dom har ju pratat om cellgifter oxå men det vill dom inte ge mig för att jag är så ung och det är en massa biverkningar. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att dom vet vad dom håller på med. Det har varit så mycket skit dom här två åren så jag har sagt åt dom att jag kommer byta sjukhus om det inte händer något snart. På tal om annat, hur långt har du kvar på din utbildning? Måste vara ett otroligt kul yrke!

2010-02-27 @ 22:15:47
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback