Rolig kväll!

Datum: 2010-07-16 Tid: 00:35:20
En riktigt rolig kväll på jobbet, med mycket skratt och mycket fart! Det blev tyvärr inget kvällsdopp dock, lite tråkigt, får hoppas på ett imorgon istället!!

Imorgon önskar jag grillning vid havet, med ett dopp först och sen en god köttbit till en hemmagjord potatissallad och grillade grönsaker. Ett glas rött vin, lite snacks, lite kortspel och kika på solnedgången på en filt i en mysig kofta tillsammans med mannen med stort m (som dock helst vill bli kallad kille).

Mina föräldrar har varit världens snällaste idag - de städade växjö-lägenheten och så fick jag Marian Keyes nyaste bok av dom. Det känns avigt, för egentligen borde jag köpa saker till dom och inte tvärtom när dom vart så snälla.....! De försökte dock få till en deal - de städade mina 25 kvadratmeter, så skulle jag städa deras 200+ kvadratmeter. Pytt heller. Räcker med att jag rensar kylskåpet då och då.. ;)
Jag kan väl ta några rum i alla fall. Kanske.

Nu hoppas jag dessutom på fint väder på måndag! Hoppas, hoppas!

God natt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback