Pustar ut

Datum: 2010-07-21 Tid: 00:04:02
Det kan ha varit en av de mest hektiska dagarna på jobbet någonsin! Fick tillslut ringa och be någon komma och hjälpa mig ur massan. Och ändå bara vällde det in mer. Gick hem två timmar senare än jag egentligen slutade.

Avrundade kvällen med att sitta nere på vassabacken och läsa, medans pojkarna spelade "samba" på gräsplätten. Sen badade vi i det ljumna vattnet. Det var varmare under ytan än ovanför, vilket passar mig utmärkt. Solen gick ner, vinden smekte i vasstråna, sanden letade sig in mellan tårna och havets mjuka kluckande mot stranden blandades med förtjusta skrik från några barn som lekte vid vattenbrynet.

Nu ska jag strax krypa ner mellan lakanen, imorgon ska jag upp och tvätta på förmiddagen, sen jobba kvällspasset! Sen blir det packning inför helgen utanför Eslöv! Jag är jättespänd nu, jag blir alltid så blyg!

Godnatt världen!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback