Härliga dag, härliga sommardag!

Datum: 2010-06-28 Tid: 18:05:26
Sola tillsammans med underbara vänner på en vit strand med klart vatten. Över 30 grader i luften, svalkande 20 grader i havet - vem behöver utlandet när man har listerlandet?!
Det har varit en härlig dag. Kortspel, årets första dopp, fika i solen och jag tog med mig en fin solbrun färg hem. Imorgon väntar jobb 7-15. Spännande, efter det kanske det blir en liten strandtur till och på onsdag ska jag steka hela dagen! Torsdag och tredag jobbar jag kväll, så jag får passa på och stiga upp tidigt för att hinna träffa på solen en stund. Det är svårt att slita sig bara! Helgen verkar också bli kanon. Det gäller kanske att passa på nu, vem vet hur resten av sommaren blir. Jag ska dessutom jobba ju...
Igår tog vi en nattfika ute i tredenborg på jordgubbsfilten med varm choklad och värmeljus, månsken över vattnet och mysigt sällskap, bara H och jag... Sommaren är fantastisk!

Lägenheten börjar ordna upp sig. Nu kommer jag i alla fall ihåg vart det mesta finns. Tavlorna har jag snart funderat ut platser till och jag längtar efter min taklampa som är kvar i Växjö lite till.

Nu ska jag leta upp en somrig färg till mina tånaglar innan jag sätter kurs mot kvällsmat hos H.

Ha en mysig kväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback