Musik..

Datum: 2010-06-17 Tid: 22:09:23
En konstig känsla kryper i mitt bröst. Jag vet inte riktigt var den kommer ifrån eller hur jag ska bli av med den. Det är stora beslut och stora förändringar och livet känns ganska överväldigande ikväll. Ikväll vill jag kliva ur kroppen ett slag och bara glömma. Det finns inga tårar som lindrar, det är mycket saknad och den stora sorgen gör sig lite extra påmind. Alla jag förlorat och inte får tillbaka. Allt jag har förlorat och inte får tillbaka. Försvunnen tid, försvunna ögonblick. Personer, platser och händelser som aldrig kommer tillbaka. Trots det superhärliga vädret idag känns det som att solen är bakom ett moln. Det är dags för lite musik..

Eva Cassidy - Fields of Gold
Eva Cassidy - I Know You By Heart
Regina Spektor - Samson
Lady Antebellum - Need You Now
Helen Sjöholm, Anna Stadling - Som en Bro Över Mörka Vatten
Ludovico Einaudi - Love is a mystery
Yann Tiersen - Comptine d'un autre été: l'après midi
Gil Goldstein (improviserad) - The Heart Asks Pleasure First
Aerosmith - Amazing
Mischa Maisky - The Swan
Yiruma - River flows in you
Brian May - Too much love will kill you
Within Temptation - Forgiven



"The joy you gave me lives on and on 
'Cause I know you by heart"




Tankar och tycken
Mitt namn: elin

eva cassidys time after time är också riiiiktigt rysbar

2010-06-17 @ 23:34:09

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback