Vuxenpoäng

Datum: 2010-10-22 Tid: 12:45:17
Nu har jag gått och öppnat (och stängt) flera dörrar för mig själv.. Jag har köpt en BIL!!!
Ekonomin kommer framöver behöva planeras lite bättre än innan, men jag blir mer friare med vart jag kan ta mig.

Kan inte sluta springa och titta ut genom fönstret, idag glänser solen i lacken och min lilla pärla är så söt!

Ikväll ska jag jobba och imorgon är det dags för kören att ställa upp bakom Sanna Nielsen och köra lite grann, jag är nervös och spänd på hur det här kommer att gå. Men jag känner mig ganska säker på mina delar. Annars får jag stå i skamvrån..

Nu ska jag äta lite och se över vad jag ska klä mig i på jobbet ikväll..

Ha en härlig fredag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback