En vanlig fredag...

Datum: 2011-04-08 Tid: 18:43:55
Vad våra liv alltid är osynkade.. När jag är ledig en helg - då är H iväg på annat.. Och när jag jobbar, då har han ingenting att göra. Så jädra tråkigt jämt! Ikväll är han iväg med jobbkompisarna..

Känner mig på lite dåligt humör idag, vill kura ner under en filt och drömma mig bort ett tag istället...
Har varit ute på en promenad i det fina vädret innan, inte ens det fick mig på bättre humör. Helt PMS:ig.

Ikväll vankas spelkväll med mina vänner. Jag ska vinna! (Förutbestämt). (Jag vinner dock aldrig).
Jag vet inte ens vad jag ska äta ännu. Är inte sugen alls på mat. Bara på chips!

Nästa fredag är det dags för kirurgfest på jobbet. Eller med arbetskamraterna säger man väl. Spännande!
Ska bli roligt att se alla i privata kläder istället för de vita pyjamasarna vi har på oss på jobbet.

Igår såg jag Dr. Zhivago! VILKEN FILM!
Var trots allt inte beredd på att den skulle vara i 4 timmar, borde ha läst på framsidan först... Satt dock hela filmen igenom och var förbannad på den där jävra doktorn för att han inte kan hålla sig till en dam, utan måste såra någon hela tiden.

Ha en trevlig kväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: Elin

Vad handlar filmen om? :)

2011-04-08 @ 23:19:27

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback